Jak wypromować swoją stronę WWW

Można mieć bardzo dobrą i ciekawą stronę ale nikt nie będzie jej odwiedzał i cały nasz wysiłek poszedł na marne. Aby strona była widoczna dla internautów musi znajdować się w głównych wyszukiwarkach jak: Google, MSN, Netsprint, ONET itp. Najlepiej jak nasz serwis będzie się pojawiać na pierwszej stronie wyników wtedy będzie często odwiedzany.
Wysoką pozycję w wyszukiwarkach uzyskuje się gdy stronie przyznany będzie odpowiedni ranking i jej tematyka będzie zgodna z wyszukiwanymi słowami.
Każda wyszukiwarka stosuje różna kryteria do oceny wartości strony ale najczęściej ranking wyliczany jest na podstawie linków jakie prowadzą do danej strony.
Linki z innych stron nie mają jednakowej wartości, może być jeden link ze strony o wysokim rankingu i spowoduje przesunięcie naszego serwisu na początek wyników wyszukiwania, a mogą być setki linków ze słabych stron, które nic nie zmieniają w pozycji naszej strony.
Najprostszym i bezpłatnym sposobem zdobywania linków jest dopisywanie strony do różnych katalogów. Spisy polskich katalogów stron liczą już ponad 5000 pozycji. Aby wypozycjonować swoja stronę trzeba poświęcić wiele godzin czasu, a efekty często są znikome. Powodem tego są setki bezwartościowych katalogów, które są zaspamowane tysiącami linków wychodzących. Dopisywanie tam swojej strony nie ma sensu. Moc linków wychodzących dzielona jest pomiędzy wszystkie linki na stronie, przy małej ilości linków, każda strona otrzymuje jakąś część "mocy", a przy dużej ilości nie otrzymuje praktycznie nic.
Dodatkowo warto zwrócić uwagą na zgodność tematyki linkujących się stron. Jeśli otrzymujemy link ze strony, która była pozycjonowana na te same słowa kluczowe, to takie pozycjonowanie podnosi pozycję strony na nasze słowa kluczowe.
Właściciele zaspamowanych katalogów z tego powodu często usuwają je lub opróżniają ze wszystkich linków. Nawet jeśli je pozostawią to Google banuje takie katalogi lub ustawia zerowy ranking.
Dobry katalog musi być moderowany. Nie powinien przyjmować wpisów do kilku kategorii bo to obniża wartość linkowania. Katalog musi być tematyczny wtedy pozycjonowanie jest ukierunkowane na wybrane słowa kluczowe. Opis strony powinien się mieścić w dwóch zdaniach, bo link otoczony tekstem jest bardziej naturalny.
Zgodnie z nowymi wytycznymi publikowanymi przez Google, umieszczamy linki brandowe (bez anchora). Są one bezpieczne nie grożą banem dla strony pozycjonowanej, ani naszego katalogu.
Tymi zasadami kierowano się modyfikując skrypt tego katalogu. Przyjmujemy tu tylko strony tematycznie związane ze zdrowiem i urodą. Wolno dopisać swoja stroną tylko do jednej najbardziej pasującej kategorii.
Wpisy w naszym katalogu są nieaktywne do czasu, aż właściciel strony wstawi link zwrotny do nas. Gdy w przyszłości link zostanie usunięty to automatycznie u nas wpis zmienia się na nieaktywny. Linki zwrotne są okresowo sprawdzane przez skrypt katalogu.
Ponieważ nie wielu właścicieli stron wstawia linki zwrotne, katalog ma bardzo mało linków wychodzących, przez co te które są mają większą wartość.
Link zwrotny przyśpiesza indeksację katalogu, pomaga więc w jego promowaniu i podnoszeniu pozycji stron znajdujących się w katalogu
Gotowy kod naszego linka lub banera jest poniżej:


Zdrowie i uroda - katalog stron




Polecamy



FAQ Forum dyskusyjnego

Dyskusja na temat:

Kontakt

W sprawach publikacji lub reklamy

Email:

Disclaimer

Nasze artykuły chronione sa prawami autorskimi.